Samos

Nu är resan bokad!

Lustigt, men egentligen inte: Jag kollade resemål och hotell igår kväll, jag och syrran hade pratat på Grekland och någon ö där vi inte hade varit förut, vi hade nämnt Samos men inte mer. Jag hittade Samos, med avgång den enda dagen som jag kan åka, lördag den 11 juli, eftersom Patrik jobbar tills dess, jag är ledig veckan efter men börjar jobba sen igen. Hittade också ett mysigt hotell och mailade över det sent igår kväll till syrran. Ringer upp henne på morgonen då hon redan sett mailen och konstaterade att det hotellet hade hon också hittat igår! Inget konstigt alls, egentligen. Vi brukar ju inte ens behöva fråga varann vad den andre ska äta när vi är ut, den ena kunde lika gärna beställa åt oss båda två. Jätteskönt ska det i alla fall bli med semester, "prisa skatteåterbäringen".


Marina of Pythagorion

Pythagorion, Samos
100_0869

Ser väl härligt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0