Regn

Hemkommen från en lång heldag i Gävle med ny kursstart, socialrätt.  Kände idag att jag nog ska börja på en skrattkurs:) Man mår ju faktiskt mycket bättre när man verkligen får skratta rejält! Tack, Kajsa!, men nästa gång vi är på föreläsning ska jag sätta mig så långt ifrån dig som är möjligt! Fast det gjorde faktiskt gott, men vi kan väl ta det andra gånger istället? Som är mer lämpliga!

Regnet öser ner, sommaren som visade sig lite försvann lika fort, men det är ju bara den 5:e maj idag.
Deklarationerna ivägskickad,  lite pengar tillbaks förhoppningsvis. Och jag har bestämt mig: om jag får till det så jag får en ledig vecka  (om jag får nå´t jobb alls) när  Patrik är ledig och har barnen så ska jag ta mig en vecka utomlands. Känner jag behöver det! Fick besked igår att jag kommit in på en sommarkurs, Vittnespsykologi, så vi får väl se om jag får jobb, hur mycket det blir om jag kanske kan läsa den också. Den är ju bara på halvfart  och säkert bra att ha med sig. Men jag känner att jag helst vill jobba, tjäna pengar, träffa folk och göra nå´t annat! Vi får väl se....

Du får känna det du känner. Känslor är varken rätt eller fel.
Det finns ingen som kan tala om för dig vad du borde känna.
Det är bra och nödvändigt att tala om känslor.

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha ja det gjorde gott med fnisset, men det var lite hemskt oxå :P

2009-05-06 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0