Ny vecka, ny kurs, skulle behöva.............

En ny vecka, en ny kurs (socialrätt), skulle behöva nytt tålamod också! Tror jag har tappat det nå´nstans:(
Det tröt igår när jag och Patrik skulls försöka få iväg deklarationerna, krånglade på internet med bilagorna över husförsäljningen, och det där skulle vi ju ha gjort för längesen, men, men.................... Fick i alla fall iväg det sent igår kväll.

Sen en morgon ungefär likadan som många andra, många som ska iväg och dessutom de som är helt oförstående att vi ska snart iväg? Och behövs det stövlar och jeans nu? Det var ju fint igår! Ja, ja, och sen Rebecca som kommer med kommentaren att hon nog ska göra gymnasieomval till Ljusdal! Jippiiiiii, precis vad min ekonomi behöver just nu!

Men, men, det lär väl ordna sig, det brukar ju göra det till slut. Fast det känns tungt och skitjobbigt ibland, då man skulle bara vilja skita i allt, ta en liten väska och gå ut genom dörren och aldig komma tillbaks....................... Det är då man ska sätta på sig joggingskorna och gå i rasande fart vilket jävla skitväder det än är och gå av sig, låta tankarna fara hit och dit, och förhoppningsvis så känns det lättare efteråt.

Nu ska jag börja läsa om socialtjänsten, i morgon är det kursstart i Gävle, då vi skulle ha läst Förvaltningsrätt, den har jag inte ens fått tag på än................

Man får ha problem - de är till för att lösas

Man får ha konflikter - de är till för att lösas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0