Lugn och skönt

En lugn och skön torsdagkväll............... Patrik var och hämtade barnen och jag och Rebecca åkte på Friskis & Svettis och tränade, skönt! Imorgon blir det tandläkarbesök i Ljusdal, bestämde mig att jag lika gärna kan åka sex mil till tandläkaren nu när jag gjorde det under många år i Loos. Jag är så nöjd med min tandläkare och då kan det vara värt det. Bara att önska att jag inte har några hål. Sedan ska jag till Järvsö på medial vägledning, det ser jag fram emot. Få se vad hon har att vägleda mig med denna gång. Förra våren jag var dit var allt så klockrent!

Sen har jag en lugn och skön helg framför mig, inget särskilt inplanerat - bara göra det som faller en in. Möjligtvis ett bullbak, det är ju några födelsedagar framöver nu. Sen får vi hoppas på en fin lördag, enligt vädret skulle det bli soligt och varmt, kan alltid hoppas! Nej, nu ska jag gå och lägga mig och affirmera om att jag inte har några hål:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0