Grillat och rabarberpaj

Nu har jag trotsat det tråkiga vädret och grillat ändå: Vi hade ju några fina dagar för länge sen - så tidigt så man hade inte någon grillning i tankarna - sen har ju vädret varit som det varit! Så idag blev det årets första grillning och årets första rabarberpaj, i och för sig på djupfrysta rabarber (det växer inga rabarber i vår trädgård), men den var lika god i alla fall!

Idag har jag varit på stan och köpt lite födelsedagspresenter, har fyra som fyller år inom loppet av två veckor, lite dålig planering var det nå´n som tyckte:) Sen har jag en till som fyller, och ett barnbarn - vilket ger fem barn och ett barnbarn på drygt en månad.............. Men sen är det ju ganska lugnt resten av året istället;)=

Crusing på stan ikväll, men vädret gör ju inte så att man ens lockas ut och titta............... Nu vill jag har varma, soliga, härliga vårdagar, tack!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0