En mindra bra dag

Har inte känt mig speciellt pigg idag, (torsdag),  första gången på jättelänge som jag inte började dagen med en långpromenad, orkade inte bara............ Rebecca har legat hela veckan i förkylning och jag börjar också känna av den. Men oftast blir det inte så mycket mer, utan att jag bara känner mig lite småhängig ett tag.

Sen var jag på den sämsta föreläsning som har varit sen jag började högskolan, helt värdelös. Gav mig absolut ingenting, sen tror föreläsaren dessutom att hon är rolig och underhållande. Höll i alla fall ut till klockan fyra då jag smet på dagis, det var förskolans dag så de hade lika olika aktiviteter.

Istället för gymet på Friskis & Svettis på kvällen så blev det OK och en jättepåse med godis, det var vad min kropp skrek efter just då! Och man ska ju lyssna på sin kropp:)

Hoppas på en bättre dag idag (fredag), nu ska jag till frissan, klippa lite och bleka slingor........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0