Bullbak

Igår satt jag en stor bulldeg och bakade bullar, vi har ju några födelsedagar framöver. Småtjejerna kom också förbi så de fick också baka. Känner att matlagning och bakning inte har så´n stor prioritet i mitt liv just nu, men det är ju kul bara man sätter igång. Så jag ska försöka åstadkomma lite mer till veckan.

Ankan och Jörgen kom förbi senare på kvällen, de hade varit på Sissela Kyle, så det var trevligt. Jag var upplagd för ett krogbesök och tyckte de hade kunnat stanna men de hade barnvakt, som de kände att de måste hem till. Får väl planera in det längre framöver.

Dagen skall ägnas åt så´nt som faller mig in.....................

 

   

Kommentarer
Postat av: Terhi

Vad gott, undrar varför du inte hinner baka och laga mat. Kan det bero på all pluggande ...fniss Men snart så kan vi baka hela sommaren om vi så vill!

Kram

2009-05-10 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0