4-års kalas

Helgen har tillbringats i Loos. Eftersom både jag och Patrik skulle upp dit så beslöt vi oss för att fira Isabell och Gabriellas födelsedag där, annars skulle alla åkt ner på lördag i stället. Två glada brudar som firades med Nalle Puh-tårta och många presenter. Lego, cykelhjälmar, kläder, paraplyn....................

Fredagkväll blev det vin och tjejsnack med Sofia, trevligt! På lördag så hade jag sån tur så jag fick en tid hos Eli,  fick lite stärkande akupunktur, hälsodryck och the. Lördagkväll bar det av till Hamra med Ankan, pubkväll. Även om det inte var alltför mycket folk som man brukar umgås med så var det trevligt i alla fall. Igår hade jag tur och blev bjuden på middag hos Ankan och Jörgen, jättegott grillat med massa olika tillbehör, innan jag åkte hem till Hudik igen. Nu är det bara till att börja plugga igen, bara två veckor kvar.................

         

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååå grattis till de båda tjejerna =) Vad stora de blivit!

Bara att kämpa nu de sista veckorna med plugg...sen har du "lov" =)

2009-05-25 @ 21:09:14
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0