Pustar ut lite..........

Ja, då kan man pusta ut lite efter några intensiva dagar, veckor.............

Tentade i fredags, och det kändes riktigt bra! Men sen vad det blir, det är en annan sak har jag fått lära mig:)
Rebecca fyllde 16 och Alexandra fyllde 9 också på fredagen så det firade vi med lite grillfest och tårtkalas på kvällssidan. Alla syskon utom Susanne  (hon var här förra helgen och hade annat för sig nu) dök faktiskt upp och det var kul!
Vi grillade och hade trevligt, trots det tråkiga vädret.

Sen har vi luskammat, någon har ju fått mindre trevliga husdjur, och dessutom de som inte har det kortaste håret vill jag mena..... Naturligtvis så kliar det ju i mitt hår samtidigt som jag luskammar andra så snart har väl jag dessa små varelser också:(, men, men, det oroar mig inte specieltt! Det får vi ta då.

Igår var vi på stan och kikade lite, firade inte nationaldagen annat än att Alexandras fina egengjorda flagga sattes på bordet.

Carola och Miguel har åkt hem till Gävle igen, Miel har stannat kvar hos mormor. Han ska ha lite sommarlov här en vecka, bäst att passa på när jag är ledig. Hoppas på lite fina dagar så vi kan vara ute lite. Två veckors ledighet innan jag börjar jobba, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0