Näsblod, löss och magsjuka

Jaha, då var det sommarlov och det börjar vi med näsblod, löss och magsjuka. Det låter väl härligt?

Alexandra och Rebecca har fortfarande den här veckan kvar innan de slutar skolan. Examen i kyrkan på torsdag kväll för Alexandra och i aulan på Rebeccas skola på fredag morgon. Sen ska Rebecca börja sommarpraktik på Kålhagens förskola (Isabells och Gabriellas dagis) till veckan och tre veckor framöver. Jag har två veckors ledighet nu innan jag börjar jobba efter midsommar. Undrar vad vad man ska hitta på i midsommar då? Det har känts så avlägset förut och det har varit fullt upp med allt annat, så man har inte haft en tanke på det. Men nu plötsligt så är det ju faktiskt midsommar snart.

Tänkte jag skulle ta och åka och handla lite, men tror jag avvaktar lite till få se om vi kan klara oss utan att kräkas inne på Ica:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0