Jobbat...

Ja, då har man jobbat sin första dag då utöver introduktionen. När jag hade jobbat ett tag kom chefen upp, hade upptäckt att den jag skulle jobba för jobbade också! Dubbelbokat, hon skulle inte börja sin semester förrän fredag. Frågade om jag hade lust att jobba nästa helg i stället för tisdag  och onsdag, då jag kanske hellre ville vara ledig nu när det var finväder. Men det ville jag inte - talade om att jag hade annat inbokat då och jag hade ställt in mig på att jobba de här dagarna. Så då får vi gå dubbelt i tre dagar, inte mitt fel, och samtidigt så tycker jag det var lite tur för vi hade fullt upp ändå. Två vikarier och en ordinarie. Jag förstår att det är jobbigt åt de ordinarie med vikarier som inte alls är så snabba som de men det är ju sånt som de måste ta i alla fall.

Slutade halv fyra, hem och slängde ihop en sallad och åkte med Rebecca ut till Maln och la oss och slöa. Åt middag, badade och solade. Kaffe och glass på McDonalds på vägen hem. Härligt med sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0