Jobb

Ja, nu är midsommar över och jag har börjat jobba! Lite ovant, jag har inte jobbat på nästan ett år! Helt otroligt! Vad jobbet gäller ska jag inte lämna några kommentarer:  har bara bestämt mig att det kommer att gå bra!

Midsommar firade jag i Gävle med de stora tjejerna. Midsommarafton firade vi med dans kring midsommarstången vid ett kolonilottsområde och vädret var faktiskt riktigt skapligt. Sen samlades vi hemma hos Susanne, åt en god midsommarmiddag. Midsommardagen var vädret riktigt bra, Fjärran höjder med bad och till och med lite solande!
På  söndag fyllde Miel hela fem år, vädret var toppen och vi satt ute och fikade.

Och nu har jag haft mina tre introduktionsdagar, nu är jag ledig fyra innan jag jobbar sex dagar utav sju nästa vecka.
I morgon har jag lovat tjejerna vi ska åka ut till Maln och njuta av sommaren. Gäller att passa på de dagar som bjuder på sommarväder då man är ledig:)

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0