Glad midsommar!

Ja, då var det midsommarafton! Solen skiner faktiskt lite här, det ser inte allför illa ut. Jag är på väg ner till Gävle och ska fira midsommar där med Carola, Susanne och deras familjer. Det blir midsommardans i någon park och sen ska vi grilla hos Susanne. På söndag fyller Miel år så då blir det kalas.

Susanne och Ella har varit på besök några dagar, Ella och mostrarna trivs verkligen tillsammans. Ella tycker att de är så underhållande och mostrarna är så måna om Ella. Vi var på Gröna Systrar och kikade lite och fikade. Ett mysigt ställe, handelsträdgård och café, mitt ute på landet. En dag åt vi lunch på Bangkokkajen och sen var vi på stan och kikade. Grillade lite här hemma sen. Igår åkte de tillbaks till Gävle och Alexandra följde också med.

Nu har jag fått fältstudieplats till hösten, hos en skolkurator. Jag och en klasskompis, Nadia, hade tydligen turen och få en sån plats, som tydligen var väldigt ovanligt att få tag på. Det ska bli intressant, ser jag verkligen fram emot. Ser faktistk även fram emot att börja jobba på måndag, tror det kommer att bli bra. Förhoppningsvis kommer jag även att få möjlighet att jobba extra där sen i höst också.

Nej, ju ska jag ta och packa i bilen och åka................... GLAD MIDSOMMAR!  Och ha det trevligt oavsett vädret, det är inte det mest betydelsefulla!






Här är midsommar 2008, då firade vi i Loos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0