Vilka härliga dagar

Vilka härliga sommardagar vi har haft! Och jag har haft turen att verkligen kunna njuta av dem. Fast jag har jobbat så har jag ju genom att barnen har varit på semester hos farmor och farfar i Loos kunnat utnyttjat min lediga tid till det jag har känt för. Och det har varit att legat på Maln, solat, badat, läst och filosoferat. Jätteskönt! Har även haft tid att göra saker med Rebecca. Onsdagkväll var jag och en klasskompis ner på Bockarna och drack nån öl, igår eftermiddag var jag ner på stan och kikade lite. Handelns dagar med marknadsstånd, och på Möljen var det europeisk matmarknad, olika maträtter från olika länder. Jag, Rebecca och Sebastian åt, tog ett par öl, lyssnade på musik och tittade på folk. Riktigt trevligt!

Idag känner jag mig lite slö, känner att jag ej orkar dra iväg till stranden utan det blir uteplatsen ett tag innan jag börjar jobba kl. 15.00. Jag får sovmorgon i morgon också eftersom jag inte börjar förrän kl. 14.00 då, härligt!
Tjejerna har kommit tillbaks från Loos, var ner en sväng igårkväll och hälsade på dem.

Ha en bra sommardag... såg att det börjar nog bli lite kallare snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0