Semester

Ja, då har man semester igen då:)

I alla fall trivdes jag jättebra på mitt jobb. Det gick över all förväntan och det är skönt! Saker som jag gruvat mig för, gick riktigt bra. Och jag känner att de gamla har så mycket att ge mig, genom ett bra bemötande, ett samtal, några vänliga ord, en klapp på kinden eller att hålla dem i handen och lyssna vad de har att säga så ger de mig så mycket glädje och tacksamhet tillbaka. Så mycket uppskattning och tacksamhet som de ger mig. Och vilken livserfarenhet dessa människor har, de har verkligen något att ge mig.

Den här veckan har vi varit i Gävle, haft lite semster med mina tjejer. Tisdag så var vi på  Furuvik, lite regn fick vi men inte alls farligt. Positivt kanske, för det var ingen kö alls till karusellerna och vi åkte så mycket vi ville och var nöjd när klockan var fyra.. Isabell och Gabriella åkte spöktåget, en gång! De hade jättekul!
Onsdag var vi på Fjärran höjder och badade, även det en lyckad dag, men det gäller ju att ha full koll hela tiden. Försöka, i alla fall....

Nu ska jag börja packa inför Grekland, åker till Samos i morgon. Kollade tiodygnsprognos därnere: 32-36 grader hela tiden, känns ju inte helt fel efter de här dagarna. Blev nog rätt vecka vi bokade! Sen ska man väl förhoppningsvis fått sin soldos så man klarar sig ett tag???

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0