Snart jul ...

I morgon är det tredje advent, snart är det jul. Helt otroligt, tiden går bara så fort och var är snön?
Men det känns mysigt i alla fall med alla ljus överallt.

Har fullt upp med min individuella uppgift nu, vet bara inte hur jag ska få plats med allt. Max åtta sidor får vi lämna in, det har jag skrivit nu men har en teori och en metod kvar, dessutom etiska aspekter också!
Men, men, det är väl bättre det än att ha för lite. Får försöka ta bort lite här och där. Sen är vi ledig hela tre veckor, det ska bli skönt.

Idag har jag och tjejerna bakat lussebullar, i morgon ska de lussa här hemma. I samråd med dem så har vi beslutat att hoppa över lussandet på dagis på måndag eftermiddag eftersom Alexandra ska vara med och tävlingssimma i badhuset precis samma tid. Och jag tror att hon skulle bli väldigt besviken om vi inte kommer och tittar på henne. Lussning är det ju varje år, och de får ju ändå lussa hemma för mamma och pappa och är nöjda med det som tur är. Alla nöjda - alla glada!

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0