Jul

Ja, då var köttbullar, Jansson, julgodis och glöhoppor gjorda. Julklappar inslagna, granen klädd och golven torkade så nu kan det få bli jul ;)

Allting känns bara bra, ingen julstress som så skönt är. Alldeles härligt julväder har vi ju fått också som tur är. Men det känns faktiskt som det räcker med snö nu. Patrik och brudarna har åkt upp till Loos ikväll och firar jul med farmor och farfar, mina andra barn firar också jul i Loos med deras pappa i morgon, sedan firar vi alla här hos mig på juldagen. Alexandra, Isabell och Gabriella har skottat sig ut till lekstugan idag och hämtat in deras lilla bord och stolar därifrån så vi får ett par extra sittplatser som nog kan behövas. Det ska bli kul för i år blir vi allihop, förra året kom Christian och Malin och Susanne med sin familj några dagar efter jul.

Jag tänker fira min julaftonskväll  på Tunbacka och det känns bra det också. Jobbar mellan tre och nio på kvällen så då får jag sovmorgon och kan ta mig en långpromenad innan jag ska iväg. Sova middag hinner jag nog också :)

GOD JUL!



Ja, vi har ju fått lite snö. Tror det här är min bil ;)                             

Nu är granen klädd och fin, tre-fyra kulor på varje gren ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja, julefriden är på topp här hemma!

2009-12-25 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0