"Familjen" växer

Nu var det länge sen jag bloggade, men jag är helt uppe i Rågsved nu. Att analysera utsatta människor, hitta lämpliga teorier och metoder åt dessa stackare. Men snart är jag klar! Härligt! Sen har jag tre, hela, långa och lediga veckor framför mig.

Har ju roliga nyheter att komma med: Jag ska ju bli mormor igen, det har jag vetat ett tag. Men i morse fick jag ett sms: Gissa vad? Det var tvillingar! Susanne och Johan hade varit på ultraljud och där inne i hennes lilla mage upptäcktes det två små krabater. Jättekul, men naturligtvis så förstår jag ju och vet med erfarenhet att det kommer att bli jobbigt många gånger. Men som jag sa åt Susanne, att livet kan ju faktiskt vara jobbigt på andra sätt också. Och det här är ju i alla fall positivt i vilket fall som helst. De var ju naturligtvis chockade, det tar nog ett tag innan de har hunnit smälta det. Kommer ihåg när det upptäcktes att jag väntade tvillingar, jag både grinade och skrattade samtidigt. Och idag när jag talade om det för Gabriella och Isabell, och säger att det var väl bra för då har de ju en varsin att "syta", så säger Gabriella till Isabell: Då får du hålla den som kommer ut först! (Isabell var också den som kom först)

     Ja, detta var ju ett tag sen. En stor mage och två små babysar!


Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag blev lite orolig när jag såg bilden, trodde att det var du som var gravid. Men hälsa Susanne och lyckönska!

2009-12-19 @ 09:07:51
Postat av: Eva

Nej Annika, jag har gjort mitt jag ;) Och avklippt är det också så det är ingen risk!

Ja tack, jag ska hälsa och gratta henne!

2009-12-19 @ 09:20:27
Postat av: Susanne Hallqvist

Jag var tvungen att titta på dina magkort som jag knäppte på did då, lite svårt att förstå att jag kommer att få sådan där mage, även om du inte hade sådan stor mage ändå!

2009-12-21 @ 15:51:06
URL: http://susannehallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0