En härlig vinterdag

Idag har vi haft en fin vinterdag. - 10 grader och strålande sol. Jag kände att vi behövde komma ut lite så vi bylsade på oss kläder och tog en långpromenad runt Lillfjär¨n. Jag som är van vid kyla och snö tycker ju inte att det är något extremt nu som tydligen andra här i Hudiksvall tycker. Men det är klart, de är väl inte van att ha så mycket snö och kallt förstås. Mina snart femtio vintrar som jag har upplevt har ju faktiskt innehållt mycket snö och kyla så jämförelsevis så är det här ingenting. Vi blev i alla fall stoppade efter vägen av Gävle-Dalas reporter och fotograf och blev tillfrågad vad vi tyckte om kylan. Tjejerna blev blyga och vågade ju inte säga något. Men de tyckte det var kul i alla fall att få se sig själva på tv ikväll. Efteråt smakade det gott med en fika på Dackås konditori!



                           


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! vi gick in på programbiblioteket och såg er, kul!!

Vad varmt ni har, här var det -27 när jag gick och jobbade i morse.

2009-12-30 @ 23:45:13
URL: http://dirgninosslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0