Inget bredband

Ja, saken är ju det att mitt  bredband har försvunnit:( Till någon annan person här i Hudiksvall som har bredbandet på mitt nummer. Detta övergår mitt förstånd och även Telias och Tele 2:s. Tydligen hade denna person bredband på mitt telefonnummer innan jag flyttade hit, hur jag nu har kunnat fått det förstår ingen men tydligen så gick det! Nu gjorde denna person någon ändring den 23 juli och då försvann mitt. Men äntligen har Tele 2 fått tag på denna och ska ordna ett annat nummer åt den, men tydligen så tar det tio dagar innan jag kan teckna ett nytt abbonemang med Telia. Men, men... det är ju på gång i alla fall. Ska väl förhoppningsvis komma igång till skolstarten i alla fall. Nu har jag hittat en dator på jobbet, måste erkänna att man faktiskt känner sig lite handikappad utan internet, lite beroende är man ju i alla fall ;)

Ikväll kommer tjejerna hem, Patrik har slut på sin semester så nu är det dagis och fritids som gäller igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0