Härligt!

Känner mig pånyttfödd efter att ha fått varit i min ensamhet sen i går eftermiddag!!! Patrik kom hem tidigare, hämtade barnen på dagis men jag bjöd dem på middag eftersom det ändå var inplanerat. Sen var jag på Friskis & Svettis och tränade, var ju iväg en gång för ett tag sen men annars är det två månader som jag inte har gjort nästan nånting på. Inte ens promenerat, har haft "semester" från allt vad träning och kondition heter men nu ska jag få in bra rutiner igen. Tog mig en runda på morgonen så svetten rann och det är ju faktist härligt! Och man mår ju så mycket bättre.

Carola och Miel kommer med tåget på e.m. och blir här till söndag. De ringde igår och frågade om jag kunde jobba fredag, lördag och söndag. Tog på mig söndag e.m. eftersom jag då inte börjar förrän två och Carola åker på f.m. Blir ju några kronor i alla fall. Och en dag går ju, annars känner jag att jag behöver vara lite ledig efter några intensiva veckor med det ena och det andra.......

Nej, nu ska jag läsa några sidor, hade tänkt att jag skulle ha klarat av den första boken innan helgen, men, men......
Hade ju glömt bort hur fruktansvärt trött man blir av att sitta hemma och läsa, även om det är intressant ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0