En härlig sommardag

Lyckades komma in på ett trådlöst oskyddat nätverk genom Alexandras bärbara dator, kanske klarar mig tills jag får/kan teckna ett nytt abbonemang med Telia.


Idag har vi haft en skön dag: På förmiddan åkte vi till Borgarparken, träffade Nadia och Tula, vi fikade och  barnen lekte. Sen blev det lunch på McDonalds och på kvällen åkte vi  ut till Maln och barnen tog ett kvällsbad. Förbi McDriven på vägen hem och fick med oss kaffe och McFleurry ;D. Det känns att man vill dra ut på sommaren och passa på de fina, lediga dagarna och försöka utnyttja dem maximalt. Snart är det höst igen! Men den är härlig den också...


Till helgen blir  det nog Loos, längtar ut till skogen - plocka blåbär och hallon. Hade faktiskt en fundering också på att plocka svamp, det har jag aldrig gjort i hela mitt liv! Hoppas Sofia följer med mig så att jag får med mig ätliga svampar hem;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0