Bärplockning

Åkte upp till Loos igår och hade tänkt mig att plocka lite bär. Skulle gärna vilja ha lite blåbär och hallon. Och så har Sofia lovat mig att följa med mig och plocka svamp. Det har jag aldrig gjort nå´n gång ;).

Var hos Sofia igår kväll, grillade och drack vin. Kände mig nöjd före vissa andra så jag tog min lilla resväska och drog uppöver,,,, Bosse blev ganska förvånad när jag knackade på dörren kl. 9 och frågade om de hade någon frukost att bjuda på. De hade ju ingen aning om att jag hade smugit in i deras "uterum" och lagt mig ;P.

Nej, nu ska jag gå upp till Bagarboden, fika med Mats och Liselotte sen ska vi åka ut och titta om vi hittar lite blåbär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0