Puh!

Känner mig allmänt lättad efter ännu en avklarad? tenta! Har i alla fall gjort den, gjort mitt bästa och skrivit mycket och som det kändes bra, men, vem vet? Det såg jag ju på förra som jag bara tyckte kändes så bra och sen hade man ingen större marginal....... Och här gäller det ju till att bedöma vilken dom, vilket lagrum osv.
I alla fall känns det väldigt skönt, nu är den i alla fall gjord och jag tänker inte öppna en bok förrän måndag, trots önskningar från nästa kursledare att vi ska ha läst en viss bok före tisdag och även bra om vi hade läst ett par till!
Glöm det!

Ingen aftertenta på Bockarna denna gång, alltför få utgångare, istället blir det aftertenta firning hemma med familjen, familjepizza från Black & White! Inte illa det heller!

Imorgon åker jag och Patrik med barnen upp till Sundsvall och firar Valborg med Mats och Liselotte, det ska bli kul. Är ett tag faktiskt sen vi var upp och hälsade på dem. Majkase på Norra berget eller vid Sidsjön, var på förslag.
Sen ska vi ta ett besök på Ikea och Rusta innan vi åker hem på fredag, skulle haft någon ny liten hallmatta innanför dörren.

Att plöja nya spår i hjärnan tar tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0