Påsklov???

Idag har jag sjuka barn hemma, ska försöka läsa färdigt civilrätten och komplettera mitt individuella lärkontrakt inför mitt handledarsamtal i morgon, men, men, det är inte så lätt med två snoriga, gnälliga tjejer. Hoppas de är bättre i morgon i alla fall så att jag åtminstone kanske kan gå på samtalet.
Nu har jag i alla fall städat mig igenom hela lägenheten, skönt! Snacka om dammigt! Så nu kan våren komma, så man kan sitta ute i vårsolen och njuta av fågelkvitter (och bilar:( ).

De ringde på förmidda´n och ville jag skulle komma på anställningsintervju nästa vecka, sommarjobb inom kostenheten. Nu hoppas jag de hör av sig från omsorgen före det, så jag kan fundera vad jag skulle välja i så fall. Har ju haft en tanke på att jag skulle föredra omsorgen om jag fick välja funktionshindrade. Men huvudsaken i alla fall är att jag får ett sommarjobb, så att jag får en inkomst i sommar och slipper gå på soc:)! Och förhoppningsvis nå´t som jag också kanske har möjlighet att även få jobba extra någon helg efter sommaren också, det är precis vad jag skulle behöva.


Kommentarer
Postat av: Terhi

Jag hade /har blogg men tröttnade eftersom den krånglade massor vid uppdateringer, ska kanske göra ett försök till..... om jag har tid över. Men kolla in dit, det finns lite bilder och ordspråk och sådant.

2009-04-14 @ 18:36:25
URL: http://terhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0