Långfredag 2009

I år är första gången på 27 år!!! som jag ska spendera påsken nästan helt själv! Patrik tog med barnen och åkte upp till Loos igår och jag beslöt mig för att ägna påsken till att städa! Låter inte alltför kul men det känns riktigt bra faktiskt och det är inte sånt som har fått sån hög prioritet den senaste tiden. Och det är faktiskt riktigt härligt att få städa i lugn och ro, utan en massa avbrott för en massa andra saker: vatten, frukt, stjärttorkning, lunch, vatten................................. och få spela vilken musik jag vill hur högt jag vill (nästan)!
Var och mötte Carola vid tåget sen tog vi en långpromenad, gick hem och satt oss på min nyss framtinade uteplats och tänkte sola men vi frös ganska snabbt in. En god middag, ett par glas vin, ett par filmer och lite godis, men tyvärr var filmerna inte riktigt vad vi hade förväntat oss (inte ens Mikael Persbrandt var till sin fördel (och jag som hade en fundering på att lägga in en stöt på han nu:( ), men, men, vi härdade väl i alla fall ut och såg färdigt den innan vi kröp till sängs....
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0