Hoppas på en givande dag

Nu väntar en heldag i Gävle med två föreläsningar och jag hoppas de är givande. Hade en igår som inte gav allför mycket, bara skyndades igenom. Tur var att jag hade läst om det förut annars så hade tiden känts bortkastad.
Var på anställningsintervju igår, på kostenheten - och jag är förvånad över att kommunen har tid och resurser att lägga ner en timme per påtänkt sommarvikarie? Och ganska djupa intervjuer, min familj, mina intressen, om jag röker:)! Nej, jag slutade för 25 år sen! Vi får väl se vad det leder till, talade om att jag även sökt sommarjobb inom omsorgen och sa att jag tar det jag blir erbjuden som ger mest i tid, sysselsättningsgrad och det som är bäst i schemat för mig och min familj!
Nej, nu lär jag åka iväg med tjejerna och hämta upp några andra tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0