Fredag kväll

En lugn och skön fredag kväll, har varit på Ica och inhandlat lite exotiska frukter som jag sitter och mumsar på, det kan man ju unna sig när man är själv och inte behöver köpa ett halvt kilo av varje. Har pluggat idag, har ju inte blivit allför mycket av det de senaste dagarna med sjuka barn. Och nu gäller det väl att börja satsa på nästa tenta. Fick tentaresultatet på förra kursen idag, och jag som tyckte att det kändes så bra hade inte alls fått så många poäng, men jag klarade mig i alla fall och det känns skönt! Jag som tyckte den här kursen var den intressantaste och mest givande och tyckte jag svarade på alla frågor (utom en som jag bara drog till med nå´t) och att jag skrev bra, men, men.....
Nu är i alla fall tre kurser avklarad och snart har jag gått ett helt år, inte klokt vad fort det har gått. Nu väntar jag på våren, var är du????

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg! =) Vad är det du pluggar för nåt? Linda

2009-04-20 @ 09:52:11
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0